سوالات متداول
1.آیا امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی وجود دارد؟
بله، جهت ثبت سفارش به صورت تلفنی با شمارههای تماس در صفحه تماس با ما تماس بگیرید، و داخلی واحد فروش را شمارهگیری نمایید. یا اینکه میتوانید از طریق لینک واتساپ به صورت مستقیم با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.
2.چطور میتوانم شماره کارت خود را در حساب کاربری وارد کنم؟
شما میتوانید از پایین صفحه سایت خانه من از قسمت حساب من وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت شماره کارت من، مشخصات حساب خود را وارد کنید.
3. چگونه با حساب کاربری خود برای شرکت یا ارگان حقوقی خرید کنم؟
جهت دریافت فاکتور رسمی مهر شده بعد از ثبت خرید با شمارههای تماس، داخلی واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.
4. چرا باید برای خرید از سایت خانه من حتما در سایت عضو باشم؟
زیرا با این کار شما از امکانات ویژه باشگاه مشتریان و همینطور از کدهای تخفیف ما بهرهمند میشوید. همچنین با یکبار عضویت در سایت خانهمن در خریدهای بعدی دیگر نیازی به ثبت مشخصات و آدرس خود نخواهید داشت.
5. چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
شما میتوانید با وارد شدن به قسمت پیگیری سفارشات از بالا و پایین صفحه سایت و وارد کردن کد پیگیری سفارش خود، سفارش خود را پیگیری کنید. همچنین میتوانید در پیشخوان خود، سفارشات جاری و سفارشات انجام شده خود را پیگیری کنید.
6. چگونه کد پیگیری سفارش خود را ببینم؟
بعد از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد پیگیری برای شما ارسال خواهد شد. هم چنین شما میتوانید از پیشخوان خود وارد سفارشات من شوید و کد پیگیری سفارش ثبت شده خود را ببینید.
7. چطور میتوانم از کد تخفیف استفاده کنم؟
هنگامی که کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کردید در سبد خرید خود، در باکس کد تخفیف میتوانید کد تخفیف خود را وارد کرده و دکمه اعمال کد تخفیف را بزنید تا مبلغ تخفیف از مبلغ کل خریدتان کسر شود.
8. درخواست تعویض کالا را دارم اما کالای جایگزین گرانتر از کالای خریداری شده است
در صورتی که کالای جایگزین قیمت بالاتری نسبت به کالای خریداری شده داشت میبایست مابهتفاوت را به کیف پول خود اضافه کنید. و در صورتی که کالای جایگزین قیمت کمتری نسبت به کالای خریداری شده داشت، مابهتفاوت به کیف پول شما انتقال داده میشود.
9. سرامیک با متراژ بالا میخواهم، هزینه باربری چگونه محاسبه میشود؟
بسته به متراژ و وزن بار درخواستی، نوع ماشین قابل بارگیری و میزان هزینه حمل متفاوت میباشد. جهت اطلاع از هزینههای پیشرو بعد از ارتباط با واحد فروش از طریق لینک واتساپ در قسمت تماس با ما، و با مشخص کردن نوع و متراژ بار، هزینههای باربری قبل از خرید از طریق کارشناسان فروش به شما اطلاع داده خواهد شد.