بازگشت کالا
لطفا قبل از مرجوع کالا با شماره تماس ما در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار نمایید. بدیهی است کالایی که بدون اطلاع کارشناسان ما مرجوع شود امکان بازگشت وجه و یا تعویض کالا را نخواهد داشت. لازم به ذکر است که در هنگام تماس باید شماره پیگیری سفارش خود را برای پیگیریهای بعدی به خاطر داشته باشید.
در صورت مرجوع کردن کالا، تمام هزینههای بازگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود و در صورت آسیب کالا در بازگشت، تمام مسئولیت آن به عهده مشتری خواهد بود. کالا، به صورت کامل و با بسته بندی ارسال شده مرجوع گردد. و همچنین امتیازاتی که بابت خرید این محصول به مشتری تعلق گرفته بود سلب خواهد گردید.
در چه مواردی امکان بازگشت وجه به کاربر وجود دارد؟
- لغو سفارش (امکان لغو سفارش تا قبل از ارسال کالا خواهد بود)
- خراب و یا شکسته شدن کالا در مسیر ارسال (زمان گزارش مشکل کالا تنها 24 ساعت بعد از تحویل کالا خواهد بود)
توجه داشته باشید که بازگشت وجه، تنها به حساب خود کاربر و 24 الی 48 ساعت کاری پس از تحویل کالای مرجوع شده توسط فروشگاه خانه من، واریز خواهد شد.
روش صحیح بستهبندی کالای مرجوعی:
- کالا باید در جعبه اصلی خود مرجوع شود.
- در صورت برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش شدن آن، امکان مرجوع کردن کالا را نخواهد داشت.
- کلیه اقلامی که همراه محصول و اقلامی که تحت عنوان هدیه در بستهبندی برای شما ارسال شده است، میبایست هنگام بازگشت کالا همراه کالای اصلی مرجوع شوند.