شرایط و ضوابط
- کلیه سفارشات ثبت شده در سایت خانه من بوسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار میگیرند. خانه من همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را به کار میگیرد. با این وجود، در صورتی که موجودی محصولی در خانه من به پایان برسد، حتی پس از ثبت سفارش توسط مشتری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا بازگشت وجه سفارش برای خانه من محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، درخواست جایگزین کردن کالای دیگری را داشته باشد.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت کالاهای موجود در سایت خانه من، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری برای خانه من محفوظ است.
- خانه من در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز مینماید و مشتری با ورود به سایت خانهمن میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- انتقال وجه تنها به حساب با مشخصات سفارشدهنده واریز خواهد شد.
- کاربران باید هنگام ثبت سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.