images (1)

دقدقه ی امروز مردمان سراسر جهان با توجه به ماشینی شدن و کوچکتر شدن فضای زندگی و آپارتمانی شدن خانه  چگونگی چیدمان وسایل منزلشان با توجه به محدودیت فضای موجود است.

در این میان بعضی افراد تصمیم میگیرند از حداقل فضا بیشترین استفاده راببرند و ازاین رو از نجار معمار و افراد متخصص در این زمینه کمک گرفته تا طراحی مخصوص مکانشان صورت بگیرد.

images (4)

هربخش از خانه طراحی مخصوص خود را خواهد داشت . از آشپزخانه که از دید خانم خانه قلب خانست تا پذیرایی و اتاق خواب و بقیه فضای خانه. به عنوان مثال برای آشپزخانه های خیلی کوچک از میز های تا شو و صندلی های کم حجم و یا تاشو استفاده میشود. به کابینت سازسفارش میشود که از تمام فضاهای موجود استفاده کند بنابریان هرگوشه از آشپزخانه تبدیل به یک کشاب مخفی که بسته به حجمش می تواند برای انواع کارد آشپزخانه و یا برای جا ادویه ای مورد استفاده قرار بگیرد.

images

در اتاق خواب از فضای زیر تخت خواب برای ایجاد دراور استفاده کرد و یا درفضای داخل کمد دیواری برای انواع وسایل شخصی جاهای مخصوص تعبیه نمود تا همه وسایل براحتی قابل سازماندهی باشد. البته میتوان از شلف های مخصوص هم به این جهت استفاده نمود. از فضاهای پرتی اتاق ها که معمولا در هر خانه ای یافت می شود می توان براحتی برای ایجاد یک کمد مخفی استفاده کرد و بدینگونه نمای زشت آنرا نیز پنهان نمود.

 

در نهایت سازماندهی انباری از مهم ترین اقداماتیست که یک فرد که در اپارتمان کوچکی زندگی میکند باید به آن اقدام نماید.که البته در مطالب پیشین به صورت مفصل به آن پرداخته شده است.

 

0

دیدگاهتان را بنویسید