معمولا خلاق بودن در چیدمان حمام مشکل است.دکوراسیون داخلی در هرنوع فضای کوچکی یکجور چالش است ولیکن اعمال شخصیت خودتان درتغییر مدل حمام کاری مهارت آمیز است.اگرچه میتوانید دیوار ها نقاشی کاشی ها نصب شدند میتوانید از وسایل تزیینی برای جالب نگه داشتن مکان استفاده کنید.بودجه برای اقلام زیر جهت کامل نگهداشتن نوسازی حمامتان را فراموش نکنید.

جا صابونی

با توجه به اینکه حمام اصلی یا حمام مهمان را دکورمی کنید احتیاج به بودن صابون در کنار صورت شویی می باشد. می توانید به سادگی صابون را در قوطی که از بازار تهیه اش کرده اید کنار روشویی بگذارید که البته خیلی دارای سبک و سیاق نمیباشد . در عوض می توانید ازجا صابونی که قابلیت پر شدن مجدد را داشته باشد که به جو حمامتان میخورد تهیه کنید.می توانید صابون دست را به صورت فله خرید کرده ودرظرف جاصابونی بریزید ک البته به فضا بیشتر می آید .

_dsc6939ok_2

جا دستمال دستشویی

به یک نگه دارنده  برای دستمال دستشویی در حمامتان احتیاج دارید. ولی نیازی به تهیه ی میله ی فلزی معمول نیست. در عوض می توان به دنبال جا دستمالی که با سبک چیدمانتان تناسب دارد باشید . می توانید از دسته ی آزاد آهنی هنری استفاده کنید.

در بازار می توان جا دستمالی های چوبی کنده کاری شده پیدا کرد.روزی درحمام خانه ی دوستم دیدم روی چوب قورباغه ای کندهکاری شده بود که لباس آبدارچی به تن داشت که حوله را نگه داشته بود. همچین قطعات جالبی میتوانند به شما کمک می کندتا سلیقه تان را در دکورکردن حمامتان بکار ببرید.

نورپردازی

از آنجایی که نور معمولا در فضا محسوس نمی باشد اغلب به آن توجه نمی شود . من به شخصه کلید های دیمر را برای نور ترجیح می دهم زیرا برای یه دوش ارامش بخش در وان حمام مناسب تر است. میتوانید ازنورپردازی یکپارچه دورآینه  استفاده کنید یا با پیمانکارتان چنانچه حمامتان در طبقه بالایی است درباره بهینه سازی نور طبیعی توسط پنجره های سقفی صحبت کنید. در فضای کوچک نورتاثیر بسزایی دارد.

r3w2440o7r91fb69wtsu

جا حوله ای

هر حمام نیاز به جا برای نگه داری حوله   دارد, یکی برای حوله های خشک یکی برای حوله های تر. فرقی ندارد بودجه شما برای این کار چقدر است شما براحتی می توانید گزینه های مناسبی برای حمامتان برای اینکه دکورکلیتان را خاص کند پیدا کنید.

images

ایده-هایی-برای-چیدمان-دکوراسیون-حمام-و-دستشویی-2

اگرطبقه بندی شما بیرون و به صورت باز است  به گزینه های حوله  های زیبا مثل حوله های مونوگرام فکرکنید.کابینت های محصور اگرجاکافی داشته  باشید نسبتا مناسب هستند. حتی اگر از یک کمداستفاده  می کنید . می توان بارنگ کردن آنرا متمایز کرد.

آینه

آینه ها معمولا در اندازه ها و شکل ها مختلف و البته جزمهمی از حمام هستند.به جای آینه های سنتی مربع شکل چرابه دنبال آینه ها شکیل تر نباشیم آینه های دایره ,بیضی ,هشت ضلعی یاحتی اشکال عجیب مثل الماس می توان درحمام بکار برد.به جای اشکال عجیب می توانیدازآینه ای معمولیبا قابهای زیبا استفادهکنید. سبک های مختلفی برای س کردن بادکور ها وجود دارند.

پرده حمام

پرده های حمام راهی برای برجسته سازی فضاهای حمامتان است.نخست باید در نظرداشت که آیا شما محدود می شوید به گزینه های موجود در فروشگاه ؟خیر! اگر پرده دلخواهتان راپیدا نمی کنید پرده ای ارزان با رنگ خنثی بعنوان جدا کننده انتخاب کنید و به پارچه فروشی محلتان مراجعه کنید. اما صد ها انتخاب سرراه شماست و هزینه دوخت لبه و ایجاد چند جا دکمه برای چوب پرده تان نسبتا ارزان است.

سطل آشغال

جایی برای انداختن زباله ها در نظر بگیرید با نداشتن جایی برای ریختن زباله اوضاع جالب نخواهد بود و باعث بسیاری ازمشکلات خواهد شد.گزینه های مختف در طرح ها و شکل های متنوع برای سطل آشغال وجوددارد که می تواند درکنار دکور شما مشکل  زباله های حمام را برطرف کرد.

سبد لباس

داشتن یک سبد لباس به جمع کردن لباسهایی کثیف  کمک می کند .اگرچه احتیاجی به خرید سبدپلاستیکی نیست ولیکن ممکن است گزینه ی مناسبی برای اتاق لباسشوییتان باشد و شما می توانید سبدی با سبک و طرح دلخواهتان پیدا کنید. فراموش نکنید که هر سبد بزرگو جاداری برای این کار مناسب است.

 

علاوه بر این هشت مورد میتوانید موارد دیگری را برا یحمامتان در نر بگیریدمثل شمع های رایحه درمای. اینکه حمام جایی کاربردی است دلیل به خالی و بدون دکوراسیون ماندن آن نیست.

 

0

دیدگاهتان را بنویسید