cleaning glass stove

گاز های صفحه ای ظاهرمدرن عالی دارند که می تواند به عنوان پیش خوان اضافی در آشپزخانه های کوچک ایجاد نمود. پاک کردن بعد از هربار استفاده از گاز به این موضوع کمک می ند. اما تا زمان سرد شدن لکه ها سرگردان و منتظر می مانید.

به جای پرداختن هزینه ی گزاف برای محصولات گران قیمت ,سرکه سفید و جوش شیرین (سودا) به شما کمک زیادی می کنید. اگرچه ترکیب سرکه سفید و سودا باعث یک آتشفشان مصنوعی آزمایشگاهی می شود ,ما پودر های تمیز کننده خانگیرا جداگانه استفاده می کنیم.

1-      پاک کردن با سرکه

روی صفحه ی شیشه ی تان سرکه سفید را اسپری کنید و با دستمالی نمناک لکه های تمامی سطح را پاک و چربی های سطح را بزدائید. هر پاککننده ای میتواند برای شما اینکار را انجام دهدولیکن سرکه سفید ارزانتر و همیشه در دسترس است.

2-      پوشش با پودر جوش شیرین ( سودا)

پودر جوش شیرین را روی تمام سطح بپاشید .جوش شیرین تمیزکننده عالی طبیعی است زیرا این ماده قلیایی معتدل به تجزیه راحت شن و دوده کمک می کند و این کیفیت سایندگی پاک کنند به پاک کردن شیشه بدون یجاد خراشیدگی کمک میکند.

3-یک سطل یا سینک را با گرم پرکنید ویک حوله ی کهنه یا دستمال رادر آن خیس نمائید. حوله یا همان دستمال خیسانده را بخوبی بچلانید و کاملا روی سطح  گاز را باآن بپوشانید.اگر حوله به اندازه ی سطح ندارید میتوانید از دو حوله استفاده کنید. حدود15 دقیقه ای حوله را در همان حالت بگذارید تا لکه های ثابت شده خیس بخورند و جداشوند.

0

دیدگاهتان را بنویسید