ایوان فضایی برای گذران اوقات سرگرمی وجایی برای پذیرایی ازدوستان خانواده می باشد . ایوان بعنوان جزالحاقی فضای داخلی خانه بهترین جا برای  کباب پختن و تولد گرفتن میباشد . همانطور که برای دورهمی ها مکان مناسبی است چون دارای مناظر وفضایی برای هواخوری دارد ,برای تنهایی آرامش پیدا کردن نیزمیتواند مکان مناسبی باشد.همانطور که نقشه هایتان برای آماده کردن ایوان را آماده می کنید تلاشتان را برای پیدا کردن مصالح مناسب داشته باشید. سپس درباره یشکل و ارتفاع آن بیندشید . آیا می خواهید فضایی با ارتفاع بلند داشته باشید یا هم سطح زمین؟ آیا میخواهید آنرا مسقف کنید یا نه؟ به فضایی امن و کاربردی برای خانوادتان بیندیشید. در آخر فضا را با دکوراسیون و مبلمان  مناسب فضای بیرون به گونه ای چیدمان کنید که گویی در داخل خانه و فضایی راحت هستید.

Ci-Trex-Transcend_Deck-outdoor-wicker-furniture_h

از چه مصالحی برای ساخت ایوان استفاده کنیم؟

همیشه قیمت, ظاهر و ماندگاری رابرای ایده هایی که جهت ساخت ایوانتان دارید در نظر داشته باشید.ایوانهای چوبی طبیعی تر به نظر می رسند ولی باید مداوم رنگ امیزی مقاوم در برابر آبو هوا شوند. از طرف دیگر نگه داری کامپوزیت راحتتراست ولی ممکن است چیز قابل قابل اعتمادی به نظر نیاید . ایوانهای پلاستیکی جایگزین ارزان و ایوان آلومینیومی چیز بی نظریسیت ولیکن کمی گران است.در نهایت بودجه و عوامل نحوه مراقبت ونگه داری از ایوان نکات مهمی هستند اما انتخاب نهایی شما با سبک اخیر خانه آمیخته می شود.

 

decked-out-01-circular-deck.jpg.rend.hgtvcom.616.462

landscaped-urban-deck-seating

چگونه ایوان خانه خود را دکورکنیم؟

پس از اینکه درباره مراحل ساخت و ساز تصمیم گرفته شد نوبت بهدکورکردن ایوان میرسد.ازآنجایی که ایوان ها پیرامون جایی به مرکزیت مبلمان شکل می گیرند مطمئن شوید که برای ست  مبلمان خوب هزینه کنید که شامل یک چتری ,یک میز تاشوو مبل مقاوم دربرابر آب و هوا و صندلی راحتی هایی که برای استراحت استفاده میشوند. البته درفرهنگ مااین مبلمان میتواند شامل یک تخت که روی آن را می توان حتی با فرش پوشاند و چند عدد پشتی و بالشت هم برای تکیه زدن و احساس راحتی باشند را به آن افزود ودرهنگامیکه هوا نامناسب است به راحتی میتوان تمامی آنها را جمع آوری کرد . از آنجایی که حیاط مناسب شب های خنک تابستانی است روشنایی مناسب را هنگام دکور کردن ایوانتان فراموش نکنید.بسته به میزان روشنایی که میخواهید به محیط بدهید می توانید گزینه های روشنایی را برنامه ریزی نمائید. لامپ های LED ,چراغ های خورشیدی می توانند گزینه های مناسبی باشند . میتوانید ازریسه های رنگی و چراغ هایی که مناسب جشن هستند یا فانوس هم برای مسیر رفت و آمد و از یک منقل و آتش دان یا شومینه ی مرکزی که بتوان دورآن نشست و گپ زد, استفاده کنید. از چندین گلدان کوچک با گل های رنگی برای ایوانتان و سبز و زنده نگه داشتن محیط استفاده کنید

.01

1312013606_2

0

دیدگاهتان را بنویسید