mo21025

  •  ابتدا برنامه ریزی کنید. همه ما می دانیم برای هر نوع  پروژه مربوط به خانه برنامه ریزی صحیح اهمیت زیادی دارد. بخصوص اگر بخواهیم این کار را با بودجه کم انجام دهیم. گذشته از آن , هیچ کس نمی خواهد در موقعیتی قرار گیرد که مبلمان دلخواهش را پیدا کند و تازه بفهمد بودجه کافی برای خرید آن را ندارد یا به صورت آن لاین , بوفه ای بخرد و پس از تحویل آن متوجه شود به خانه اش نمی آید . تحقیقات اولیه و کسب اطلاعات قبل از شروع , به طرز چشمگیری از مواجه شدن شما با اتفاق های غیر منتظره جلوگیری می کند . ابتدا طراحی دلخواهتان را پیدا کنید. از تصاویر مجله ها و اینترنت استفاده کنید تا متوجه شوید چه سبکی به طراحی مورد نظر شما نزدیک تر است. سپس این طرح کلی را به اجزای کوچکتری مثل کف پوش , مبلمان , رنگ , لوازم و تزیینات تقسیم کنید. برای آنکه ذهنیتی درباره قیمت ها پیدا کنید , سری به فروشگاه ها بزنید. زمانی که حدود قیمت را دریافتید برای بودجه در دست خرید برنامه ریزی کنید و مبلغ مورد نظر را طی زمان برنامه ریزی شده ای کنار بگذارید. 
  • وسایل قدیمی را تغییر کاربری یا مدل دهید . تعجبی ندارد اگر تغییر کاربری وسایل قدیمی , به اندازه خرید وسیله جدید برایتان هیجان انگیز نباشد. اما با کمی زحمت و صرف وقت می توانید ظاهر هرچه درمنزل دارید را تغییر دهید . همچنین این کار به شما اجازه می دهد بودجه تان را صرف خرید وسایلی کنید که برای شما ضروری تر است. به فضای منزل خود با دید تازه ای نگاه کنید و ببنید چه وسایلی را می توان تغییر کاربری داد. آیا عوض کردن کابینت ها واقعا ضروری است ؟ یا در عوض می توان ظاهرشان را کمی تغییر داد؟ خوشبختانه ایده های زیادی در منابع اطلاعاتی مختلف موجود است که می توان آنها را بکار گرفت.

 

  • با توجه به مبلمان , تزیینات اتاق را انجام دهید. کارکردن با بودجه کم , اغلب نیازمند الویت بندی است. هرگاه با منابع محدودی کار می کنید , باید زمانی از پول خود استفاده کنید که برایتان بهترین فایده را داشته باشد. این کار در طراحی داخلی به این معناست که مبلغ بیشتری به خرید مبلمان با کیفیت اختصاص دهید. این سرمایه گذاری کاری عاقلانست چرا که می تواند سالها برایتان قابل استفاده باشد. برخلاف رنگ دیوار و وسایلی که پس از مدتی جلا و زیبایی خود را از دست می دهند.مبلمان چندین دهه صحیح و سالم می ماند.

 

  • وسایل دست دوم بخرید. اینکه خودتان بتوانید مبلمان را زنگ امیزی کنید. در ظاهر آسان است. اما گاهی اجرای آن امکان پذیر نیست . ممکن است در اپارتمان کوچکتان , فضای کافی برای این کار نداشته یا به دلیل مشغله زیاد ,وقت و حوصله نداشته باشید . در هر صورت اگر بودجه شما محدود است و مجبورید مبلمان اماده بخرید به شما توصیه می شود زیاد سختگیری به خرج ندهید و وسایلدستدوک بخرید. به دوستان وآشنایان بسپارید شمارا در جریان فروش مبلمانشان قرار دهند.  در خرید وسایل دستدوم کیفیت اهمیت بیشتری نسب به مدل دارد. 
0

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید