وقتی نوبت به برنامه ریزی برای ساختمانها و فضاهای صنعت هتل داری میرسد، پارتیشن های شیشه ای  میتوانند این کار را با یک معماری خیره کننده و زیبا به انجام برسانند. تجربه ی مشتریهای ما میگوید در صنعت هتل داری هر متر مربع به حساب می آید. در حالی که مشخصات و خصوصیات طراحی برای اتاقهای اختصاصی و فضاهای عمومی مختلف است، همیشه هدف ما بکار بردن همزمان کارایی، طراحی و راحتی است.

مزایای سیستم های شیشه ای بدون فریم 

نسل جدید درب های کشویی  اجازه ی جریان آزاد به نور طبیعی و ساخت مسیرهای عبور بهینه سازی شده را میدهد، خواه درون اتاق خواب، لابی هتل یا اتاق کنفرانس باشد. پارتیشن و درب های شیشه ای بدون قاب  دارای خصوصیات ویژه ای هستند:

  • طراحی تمیز و ساده
  • بدون مانعی در کف
  • شیشه های نیمه شفاف
  • نداشتن فریم

ساختن فضایی روشن و انعطاف پذیر به راحتی با نصب و برداشتن پارتیشن ها میسر میباشد. قابلیت بدون قاب بودن به هتلها توانایی مدیریت آسان فضای داخلی و برخورداری از یک معماری ساده و در عین حال بسیار برازنده را میدهد.

به خاطر وجود حالت خاص زیبایی شناسی در پارتیشن ها و دیوار های شیشه ای، در فضاها و مکانهایی که از این محصولات استفاده میشود یک حالت بی انتهایی به وجود می آید. بدین منظور باید چگونگی استفاده از دیوارهای شیشه ای در ساختمان هتل را در نظر گرفت.

ورودی ها

تمام هتلها میخواهند اثر اولیه ی مثبتی در مشتری ایجاد کنند – و هتلهای لوکس میخواهند که این اثر در لحظه ی ورود به لابی یا اتاق میهمان به محکم ترین شکل منتقل شود. سیستمهای کشویی نوع جدید از ورودی ها را فراهم میکنند: درب های گوشه ای یک جایگزین خلاقانه برای ورودی اتاق خواب یا حمام است که یک ورودی عریض در زاویه ای مناسب را بدون هیچ مانعی در کف ایجاد میکند.

لابی و اتاق کنفرانس

در هتلها گاهی اوقات برای مراسمات خاص یا فراهم کردن مسیر عبو برای تعداد زیادی از افراد نیاز میشود که دو اتاق مجاور هم را ترکیب و به طور موقت فضای بزرگی را ایجاد کرد. به همین منظور ما معمولا پارتیشن های گسترش دهنده ی تلسکوپی را پیشنهاد میدهیم. این سیستمها از چهار پنل شیشه ای نیم متری تشکیل شده اند که به کمک شیار موجود در کف به راحتی و روانی بارها میتوانند باز و بسته شوند. انعطاف پذیری بالا و دسترسی تضمین شده، خواصی هستند که مشتری های ما بسیار آن را میپسندند.

اتاقها و سوییت ها

هتلها به منظور اطمینان یافتن از اقامت دلپذیر میهمانهایشان، همواره در جستجوی راه حلی برای مدیریت بهینه ی فضای اتاقها و سوییت ها هستند. همانند لابی و اتاق کنفرانس، درب های کشویی نقش بسیار مهمی در طراحی ایفا میکنند. محصولات متنوع گزینه های فراوانی برای تقسیم و جداکردن فضای داخلی اتاق ها به وسیله ی پارتیشنهای ثابت و متحرک فراهم میکند. استفاده از این سیستمها دارای مزایایی است:

  • قابلیت استفاده از پارتیشن های شیشه ای در کنار دیوارهای اصلی و یا پنلهای شیشه ای دیگر بدون وجود هیچ فریمی
  • حداقل فاصله بین پنلهای ثابت و متحرک
  • به کار رفتن سیستم ترمز KBS که مانع از برخورد شدید پنلها با یکدیگر در هنگام باز و بسته کردن میشود
  • بسته شدن خودکار آهسته بدون نیاز به اتصالات الکتریکی

به دلیل همین انعطاف پذیری عالی است که سیستمهای کشویی شیشه ای بیشترین استفاده را در محیطهای عمومی و هتلها دارند.

حمام و سرویس بهداشتی

فضا. زیبایی. حریم خصوصی. هنگام ساخت حمام و سرویس بهداشتی، هتلها به هر سه ی این عوامل نیاز دارند. استفاده ی از درب های کشویی در این مکانها تاکیدی است بر جنبه ی زیبایی در کنار صرفه جویی در محیط و ایجاد فضای خصوصی. همه ی اینها با استفاده ی مناسب از سیستم های شیشه ای با حداقل فاصله میان پنلهای ثابت و متحرک.

برای استفاده درون حمام و سرویس بهداشتی،  طیف وسیعی از درب های یک تکه و یا سیستمهای ترکیبی از پنلهای ثابت و متحرک را ارائه میدهد. شیار بالایی را میتوان به راحتی روی دیوار یا سقف ثابت نصب کرد و یا درون سقف کاذب کار گذاشت.

فارغ از استفاده در ورودی لابی، اتاق کنفرانس، اتاق میهمان یا حمام و سرویس بهداشتی، هتلها راه حل ساخت فضایی بینظیر و زیبا را در میان محصولات  خواهند یافت.

luxury-penthouse-01

0

دیدگاهتان را بنویسید